3 Ocak 2020 Cuma

Spotify Meyhane Şarkıları Top 50 (2020) Full Albüm İndir

Spotify Meyhane Şarkıları Top 50 (2020) Full Albüm İndir



Karışık Meyhane Şarkıları (2020) Spotify Full Albüm İndir Dinle

01 - Zeki Müren - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
02 - Gönül Akkor - Nasıl Geçti Habersiz
03 - Gönül Yazar - At Kadehi Elinden
04 - Müzeyyen Senar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
05 - Müzeyyen Senar - Gündüzüm Seninle
06 - Mustafa Ertürk, Turan Saka - Kadifeden Kesesi
07 - Melihat Gülses - Şarkılar Seni Söyler Dillerde Nağme Adın
08 - Seçil Heper - Muhabbet Bağına Girdim
09 - Zeki Müren - Şimdi Uzaklardasın
10 - Melihat Gülses - Kadehinde Zehir Olsa
11 - Mustafa Sağyaşar - Seni Ben Ellerin Olsun Diye Mi Sevdim
12 - Behiye Aksoy - Sevmekten Kim Usanir
13 - Safiye Ayla - Bir İhtimal Daha Var
14 - Diler Epeberi - Saza Niye Gelmedin
15 - Ruşen Yılmaz - Kahverengi Gözlerin
16 - Nesrin Sipahi - Hani O Bırakıp Giderken Seni
17 - Bekir Ünlüataer - Ben Küskünüm Feleğe
18 - Çağdaş Suseven - Ada Sahillerinde Bekliyorum
19 - Ziya Taşkent - Kıskanırım Seni Ben
20 - Müzeyyen Senar - Fikrimin İnce Gülü
21 - Zeki Müren - Huysuz ve Tatlı Kadın
22 - Alp Arslan, Esma Basbug, Pınar Yıldırım - Akşam Oldu Hüzünlendim Ben Yine
23 - Cemal Çınarlı - Çile Bülbülüm Çile
24 - Ergin Kızılay - Beyoğlu'nda Gezersin
25 - Sevim Deran - Hatırla Sevgili
26 - Salih Kahraman - Kimseye Etmem Sikayet
27 - Nesrin Sipahi - Kalbe Dolan O İlk Bakış
28 - Salih Kahraman - Arabaya Taş Koydum
29 - Ruşen Yılmaz - Agora Meyhanesi
30 - Müzeyyen Senar - Akşam Oldu Hüzünlendim Ben Yine
31 - Ahmet Üstün - İnleyen Nağmeler
32 - Müşerref Akay - Silemezler Gönlümden
33 - Ümit Çoskun - Ham Meyvayı Kopardılar Dalından
34 - Ziya Taşkent - Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar
35 - Muazzez Abacı - Mihrabım Diyerek
36 - Zeki Müren - Nasıl İçmem Arkadaş
37 - İsmet Nedim - Bir Daha Aşık Olmayacağım
38 - Hamiyet Yüceses - Ben Küskünüm Feleğe
39 - Mustafa Oruç - Kim Demişki Biz Ayrılacağız
40 - Zeki Müren - Bir Bahar Akşamı
41 - Sevim Tuna - Senin Olmaya Geldim
42 - Seçil Heper - Yeşil Gözlerinden Muhabbet Kaptım
43 - Mustafa Ertürk, Turan Saka - Yemenimde Hare Var
44 - Alaaddin Sensoy - Canımın Ta İçisin Sen
45 - Muazzez Abacı - Cok Geceler Bekledim
46 - Hamiyet Yüceses - Herkes Gitti Yalniz Kaldim Meyhanede
47 - Behiye Aksoy - Niçin Baktın Öyle
48 - Emel Sayın - Duydum Ki Unutmuşsun
49 - Müşerref Tezcan - Yemin Ettim Bir Kere
50 - Kemal Gürses - Şu Karşıki Dağda Bir Yeşil Çadır

Şarkıların tamamı 320 Kbps yüksek ses kalitesinde orjinal CD lerden, Taş Plak Riplerinden derlenmiştir.




Daha hızlı indirmek istiyorsanız turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...Bir Teşekkür Yeterlidir Bizlere...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder