15 Temmuz 2024 Pazartesi

Türkçe Slow Pop Şarkılar Temmuz 2024 Full Albüm İndir

Türkçe Slow Pop Şarkılar Temmuz 2024 Full Albüm İndir



Türkçe Slow Pop Şarkılar Temmuz 2024 Full Albüm İndir Dinle

01 - Semicenk & Doğu Swag -  Küle Dönmüşsün (prod. by Büken)
02 - Kahraman Deniz - Sevmek Değil
03 - Ziynet Sali - Yandım Ateşinle
04 - Cengiz Öktem - İnce Sözler
05 - Mert Demir - Ölüyorum Anla
06 - Zeynep Bastık - Lan
07 - Mabel Matiz - Kömür
08 - Ebru Yaşar, Siyam & Zeyd - Kafamın İçi
09 - Bengü Beker - Sana Yıldızları Ödediğimden
10 - Berkay Yazıcı Onur Can Özcan & Emir Can İğrek - Bir Karanfil
11 - Semicenk - Tanrım Reva Mı
12 - Yasir Miy - Sakladım Seni
13 - Mert Demir - Acı Veriyor
14 - Mustafa Mert Koç - Sessizim
15 - Mavzer Tabancas & Dedublüman - En Dibine Kadar
16 - Semicenk - Sevecek Sandım
17 - Çağan Şengül - Yokmuş Sevenim Senden Önce
18 - İKSV ile İstanbul'dan Sevgilerle _ Nova Norda - İstesen de Sevemezsin
19 - Aleyna Tilki - Başıma Belasın
20 - Melike Şahin - Durma Yürüsene
21 - Dedublüman - & Mavzer Tabancas - Rüya Gibi
22 - Emir Can İğrek - Can Dostum
23 - Ahmet Hatipoğlu & Mavi Gri - Ölümle Yaşam Arasında
24 - Semicenk, İlkan Günüç & Ziynet Sali - Bozulmuş Kalbim
25 - Hande Yener - Ben Senin Delinim
26 - Hadise - Feryat
27 - Çağan Şengül - Çok Yazık
28 - Kubilay Karça - Celladına Aşık
29 - Burak Bulut & Kurtuluş Kuş - Manolya
30 - Ufuk Beydemir & Mavi Gri - Vazgeç Artık Rüyalarımdan
31 - Zakkum - Seni Rastgele Sevmedim
32 - Emir Can İğrek - Kor
33 - Can Koç - Gökyüzünü Tutamam
34 - Semicenk - Masal Gibi
35 - Kubilay Karça - İntihar Saatler
36 - Hadise - Hayat Oyunu
37 - Çağan Şengül & Emre Aydın - Yansın
38 - Mert Demir & Melike Şahin - Pusulam Rüzgar
39 - Gökhan Türkmen - Mahşer
40 - Tarkan - Darmaduman
41 - Sakiler & Oğuzhan Koç - Yalanı Bırak
42 - KÖFN - Bi' Tek Ben Anlarım -
43 - Mabel Matiz - Müphem
44 - Velet - Gözlerimi Kapattım
45 - Kubilay Karça - Seni Kırmışlar
46 - Sufle - Lakin
47 - Buray - Kış Bahçeleri
48 - Gökhan Türkmen - Buram Buram
49 - Kenan Doğulu - Kahve
50 - Madrigal - Senden Yoksun
51 - Amo988 - Sensin O
52 - Cem Adrian & Çağan Şengül - Ben Sana Veda Edemem
53 - Cem Adrian & Dedublüman - ASK
54 - Selin - FARKINDA DEĞİLDİN
55 - Tekir - Ağlaya Ağlaya
56 - Sufle - Yorulunca
57 - Tuğkan - her yanım yangın
58 - Bilal Sonses Zehra - Sevdam
59 - Bayhan - Tiryakinim
60 - İkilem - Bana Sorma
61 - Melike Şahin - Nasır
62 - Sezer Sarıgöz - Bakma Bana Öyle
63 - Cem Yenel - seni o gökyüzüne ben koydum
64 - Bilal Sonses - Dön Diyemem
65 - Perdenin Ardındakiler & Cem Adrian - Yardım Eli
66 - Tarkan - Çınar
67 - Tan Taşçı - Dön Geri (Resmi Müzik Videosu)
68 - Cem Adrian & Çağan Şengül - Helal
69 - Anıl Durmuş - Acıyla Kucaklaştım
70 - İkiye On Kala - Aramızda Uçurumlar
71 - Velet - Marmara
72 - Mabel Matiz - Karakol
73 - Tuğçe Kandemir & Bedo - Kalbim Kırgın
74 - Emir Can İğrek & Cem Adrian - Bana Unutmayı Anlat

Tüm şarkılar orijinal albümlerden derlenmiştir, 320 Kbps yüksek ses kalitesindedir, Reklam veya şifre yoktur.


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Teşekkür Etmeyi Unutmayalım Lütfen...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder