16 Temmuz 2024 Salı

Ayrılık Şarkıları Temmuz 2024 Full Albüm İndir

Ayrılık Şarkıları Temmuz 2024 Full Albüm İndir



Ayrılık Şarkıları Temmuz 2024 Full Albüm İndir Dinle

01 - Zeynep Bastık - Lan
02 - Semicenk - Batık Gemi
03 - Eva Records - Doğu Swag & Aleyna Tilki - Bir Gün Ol Yerimde (Prod. By Büken)
04 - Emrah Karaduman & Merve Özbey - Bir İmkansız Var
05 - Mert Demir - Ölüyorum Anla
06 - Dedublüman - Sakladığın Bir Şeyler Var
07 - Çağan Şengül - Çok Yazık
08 - Mustafa Mert Koç - Sessizim
09 - Cevher - Merhametsiz
10 - Semicenk - Sevecek Sandım
11 - Sezen Aksu - Kaybolan Yıllar
12 - Mert Demir - Ateşe Düştüm
13 - Emir Can İğrek - Can Dostum
14 - Müslüm Gürses - Nilüfer
15 - Derya Uluğ - Sana Çıkıyor Yollar
16 - Dedublüman - Gunu Gelir
17 - Sezen Aksu - Zalim
18 - Mert Demir - Seni Seviyorum (Live)
19 - Kubilay Karça - Celladına Aşık
20 - Bengü, Elif Turan, Kutsi & Sevda - Kalbim (Ağla Kalbim)
21 - Semicenk - Düşer Aklıma
22 - Dedublüman - & Mavzer Tabancas - Rüya Gibi
23 - Aşkın Nur YENGİ -  Yalancı Bahar
24 - Onur Can Özcan - Yaramızda Kalsın
25 - Zakkum - Seni Rastgele Sevmedim
26 - Sezen Aksu - Tükeneceğız
27 - Kahraman Deniz - Son Durağın
28 - Kubilay Karça - İntihar Saatler
29 - Semicenk - Hangi Yüzüne Konuşacağım
30 - Gökhan Türkmen - Mahşer
31 - Dedublüman - _ Çağrı Çelik - Gamzedeyim Deva Bulmam
32 - Tarkan - Darmaduman
33 - Tuğçe Kandemir - Yanlış
34 - Sakiler - Canıma Minnet
35 - Kahraman Deniz - Garezi Var
36 - Funda Arar - Yak Gel
37 - Kubilay Karça - Seni Kırmışlar
38 - Derya Bedavacı - Deme
39 - Velet - Gözlerimi Kapattım
40 - Kerim Araz & Sevgim Yılmaz - Dayanamıyorum
41 - Ebru Yaşar - Ben Ne Yangınlar Gördüm
42 - Ümit Besen - Seni Unutmaya Ömrüm Yeter mi (feat. Pamela Spence)
43 - Sezer Sarıgöz - Aşk Misali
44 - Derya Bedavacı - Tövbe
45 - Sibel Bilgic - Alisamadim
46 - Zakkum - Ben Ne Yangınlar Gordüm
47 - Fikret Kızılok - Bu Kalp Seni Unutur mu
48 - Melike Şahin - Tutuşmuş Beraber
49 - Mehmet Güreli - Kimse Bilmez
50 - Ebru Gündeş - Demir Attım
51 - Linet - İhtimal
52 - Sezer Sarıgöz - Ne Ay Geceden
53 - Bilal Sonses - Bilal SONSES & Zehra - Sevdam
54 - Funda Arar - Yediverenim
55 - Melek Mosso - Yıllar Affetmez 
56 - Perdenin Ardındakiler - Her Gece
57 - İbrahim Tatlıses - Mutlu Ol Yeter
58 - Tarkan - Çınar
59 - Tan Taşçı - Yalan (Akustik)
60 - Derya Bedavacı - Ama Geçecek
61 - Çağan Şengül - Canım Yanıyor
62 - Nazan Öncel - Mühürledim Seni Kalbime (Bir Hadise Var)
63 - Cem Adrian - Keskin
64 - Mabel Matiz - Karakol
65 - Tuğçe Kandemir & Bedo - Kalbim Kırgın
66 - Bilal Sonses - Dön Diyemem
67 - Derya Bedavacı - Kalbimi Kırıyorlar Anne
68 - Onur Can Özcan - Bende Değilim Ben
69 - Tan Taşçı - Nasıl Seveceğim
70 - Çiğdem - Teke Tek
71 - Fundyy - Koyu Kahverengi
72 - Murat Boz - Özledim
73 - Fatma Turgut - Hata
74 - Ebru Gündeş - Vakitsiz Geldin
75 - Sakiler & Tuna Velibaşoğlu - Ölürüm Hasretinle

Eskiden yeniye kalbi kırık şarkılar albümü 320 Kbps kalitesinde orijinal riplenmiştir. 


Turbobit premium alarak daha hızlı ve reklamsız indirmenizi tavsiye ediyoruz.

...Sitemize Teşekkürü Unutmayınız Lütfen...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder