17 Ocak 2020 Cuma

Ceylan Ertem - Câhille Sohbeti Kestim (2020) Full Albüm İndir

Ceylan Ertem - Câhille Sohbeti Kestim (2020) Full Albüm İndir



Ceylan Ertem - Câhille Sohbeti Kestim (2020) Full Albüm İndir Dinle

01. Ceylan Ertem - Al Fadimem
02. Ceylan Ertem, Gökhan Türkmen - Gönül
03. Ceylan Ertem - Dargın Mahkum
04. Ceylan Ertem - Herkes Kendi İşine
05. Ceylan Ertem, Coşkun Karademir - Ey Zahit Şaraba Eyle İhtiram
06. Ceylan Ertem - Yaktın Yandırdın Beni
07. Ceylan Ertem, Can Güngör - Farketmeden
08. Ceylan Ertem - Bahçe Duvarından Aştım
09. Ceylan Ertem, Yusuf Taşkın - Fosforlu Cevriye
10. Ceylan Ertem - Gide Gide Bir Söğüde Dayandım
11. Ceylan Ertem - Yolcu
12. Ceylan Ertem - Gel Sevelim



Albüm 320 Kbps Orijinal CDRiptir. 5 Nolu Türkü sizlere tavsiyemdir.


Daha hızlı indirmek istiyorsanız turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...Keyifli Dinlemeler Dilerim...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder