3 Nisan 2017 Pazartesi

Kıraç - Son Nefes (2017) Mp3 Albüm İndir Sözleri

Kıraç - Son Nefes (2017) Mp3 Albüm İndir Sözleri


Kıraç - Son Nefes (2017) Full Albüm İndir Download Sözleri

01. Son Nefes
Söz ve Müzik: Kıraç

Sözleri :

Dün çocukluğum rüyama girdi,
Yuvamın kokusu ranzama sindi,
Annem bir şeyler söylüyordu,
Bir türküydü sanki anımsamıyorum şimdi.

Bugün gözlerimin gördüklerini kalemimle anlatamam ki,
Ben de vurulmuşum düşmüşüm,
Akan kan değildi sanki,
Umursamıyorum şimdi.


Yok yok ben ölmedim ölemem ki,
Sırası değil şimdi,
Yok bir şey yok çavuş bırak beni düşlerimle yalnız şimdi...
 



TURBOBİT PREMİUM VE UPLOADED.NET PREMIUM TARAFIMIZCA TAVSİYE EDİLİR. SON HIZDA TÜM PAYLAŞIMLARI REKLAMSIZ BEKLEMEDEN İNDİRİN
TURBOBIT PREMIUM SMS İLE ALIP BEKLEMEDEN İNDİRMEK İÇİN "turbonet30" YAZIP "7979"a KISA MSJ ATABİLİRSİNİZ. KREDİ KARTI VEYA DİĞER YÖNTEMLERLE PREMİUM AŞAĞIDAKİ LİNKLERDEDİR.
 


...Keyifle Dinleyiniz...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder