10 Nisan 2017 Pazartesi

En Çok Dinlenen Şarkılar Listesi Nisan 2017 Albüm İndir

En Çok Dinlenen Şarkılar Listesi Nisan 2017 Albüm İndir


Nisan Ayı En Çok Dinlenen Şarkılar Listesi 2017 Full İndir Download

01 - Soner Sarıkabadayı - Tekamül
02 - Oğuzhan Koç - Küsme Aşka
03 - Ece Seçkin - Sinan Ceceli - O La La
04 - Mustafa Ceceli - Kıymetlim (feat. İrem Derici)
05 - Funda Arar - Düşman Gibi
06 - Ferhat Göçer - Aşkın Mevsimi Olmaz Ki
07 - Bülent Serttaş - Ablalar
08 - Haluk Levent - İzmir Marşı
09 - Murat Boz - Gün Ağardı
10 - Murat Dalkılıç - Daha İyisi Gelene Kadar
11 - Seksendört - Sarhoş Gibiyim
12 - Buray - Seni Sevmiyorum Artık
13 - Gökhan Özen - Korkak
14 - Sertab Erener - Olsun
15 - Derya Uluğ - Canavar
16 - Yalın - Sesinde Aşk Var
17 - Kıraç - Son Nefes
18 - Aydın Kurtoğlu - Kazık (Tüh Tüh)
19 - İrem Derici - Sinan Ceceli - Bir Tanedir
20 - Sezen Aksu - İhanetten Geri Kalan
21 - Kazım Koyuncu - Koyverdun Gittun Beni
22 - Leman Sam - Nereye Kadar (JoyTurk Akustik)
23 - Athena - Geberiyorum (Nazım Hikmet Ran Günler Şiiri)
24 - Erkan Oğur - Yüce Dağ Başında
25 - Tuna Kiremitçi, Yıldız Tilbe - Yine Sevebilirim

26 - Sıla - Yan Benimle
27 - Gülben Ergen - Esasen
28 - Soner Olgun - Oy Gelin
29 - Harun Kolçak - Ağlat Beni (feat. Gülçin Ergül)
30 - Ferman Akgül - Yürüyorum İçimde
31 - Erkan Oğur - Eski Tüfek
32 - Mustafa Ceceli - Zincirimi Kırdı Aşk
33 - Kolpa - Tasma (feat. İskender Paydaş)
34 - Harun Kolçak - Gitme Seviyorum (feat. Tan Taşcı)
35 - Engin Nurşani - Kolay Mı Sandın
36 - Deniz Seki - Hayat İmdat
37 - Aynur Aydın - Damla Damla
38 - Soner Olgun - Bugün Ayın Işığı
39 - Sagopa Kajmer - 366.Gün
40 - Zara - Kahpe Felek Sana Nettim Neyledim

Bu albüm orjinal CD Riplerden radyolarda en çok çalan veya youtube gibi sosyal medya kanallarından en çok dinlenen şarkılardan yüksek kalitede derlenmiştir.
 



TURBOBİT PREMİUM VE UPLOADED.NET PREMIUM TARAFIMIZCA TAVSİYE EDİLİR. REKLAMSIZ, BEKLEMEDEN, EN SON HIZDA İNDİRME YAPIN!!!
TURBOBIT PREMIUMU SMS İLE ALIP BEKLEMEDEN İNDİRMEK İÇİN "turbonet30" YAZIP "7979"a KISA MSJ ATABİLİRSİNİZ. KREDİ KARTI VEYA DİĞER PREMİUM ALIM YÖNTEMLERİ İÇİN AŞAĞIDAKİ LİNKLERE TIKLAYABİLİRSİNİZ.
 


...Keyifle Dinleyiniz, Lütfen Teşekkür Edelim...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder