9 Aralık 2019 Pazartesi

Zeki Müren - Bir Zamanlar (2019) Full Albüm İndir

Zeki Müren - Bir Zamanlar (2019) Full Albüm İndir



Zeki Müren - Bir Zamanlar 2CD (2019) Full Albüm Dinle

CD1

01 - Zeki Müren - Gözümde Dâim Hayâl-i Cânâ
02 - Zeki Müren - Bulunmaz Nev-civansın Hem-dem-i Ağyârsın Hayfa
03 - Zeki Müren - Gülşende Yine Âh Ü Enin Eyledi Bülbül
04 - Zeki Müren - Yoksun Bu Gece Âh Yine Zehroldu Şarâbım
05 - Zeki Müren - Bir Dâme Düşürdü ki Beni Baht-ı Siyâhım
06 - Zeki Müren - Kalb-i Sevdâ-zedeler Âh ile Daim İnler
07 - Zeki Müren - Bir Kendi Gibi Zâlimi Sevmiş Yanıyormuş
08 - Zeki Müren - Sen Beni Bir Bûseye Ettin Fedâ
09 - Zeki Müren - Uzun Yıllar Bekledim Hakikat Oldu Rüyam
10 - Zeki Müren - Sen Sanki Baharın Gülüsün Şen Çiçeğimsin
11 - Zeki Müren - Yanıyor mu Yeşil Köşkün Lâmbası
12 - Zeki Müren - O Âhû Bakışlara Bir Anda Kandın Gönül
13 - Zeki Müren - Havada Bulut Yok Bu Ne Dumandır
14 - Zeki Müren - Pencereden Kuş Uçtu Yandı Yürek Tutuştu

CD2

01 - Zeki Müren - Yine Neş’e-i Muhabbet Dil Ü Cânımı Etti Şeydâ
02 - Zeki Müren - Vardım ki Yurdundan Ayağ Göçülmüş
03 - Zeki Müren - Var mı Hâcet Söyleyim Ey Gül-şenim
04 - Zeki Müren - Feryâd ile Yâd Eylerken Ben Seni Her Bâr
05 - Zeki Müren - Bir Gün O Güzel Şâd Edecek Rûhumu Sandım
06 - Zeki Müren - Gönlümle Oturdum da Hüzünlendim O Yerde
07 - Zeki Müren - Nâle-i Can-gâhı Cânan Duymuyor
08 - Zeki Müren - Ağlamakla İnlemekle Ömrüm Gelip Geçiyor
09 - Zeki Müren - Bir Demet Yâsemen Aşkının Tek Hâtırası
10 - Zeki Müren - Koklasam Saçlarını Bu Gece Tâ Fecre Kadar
11 - Zeki Müren - Bu Aşkın Izdırabı Bilmem Ne Zaman Biter
12 - Zeki Müren - Yalnız Bırakıp Gitme Bu Akşam Yine Erken
13 - Zeki Müren - Dağlar Dayanmaz Enînine Dil-i Mahzûnumun
14 - Zeki Müren - Gam-zedeyim Devâ Bulmam
15 - Zeki Müren - Keklik Dağlarda Şağılar
16 - Zeki Müren - Bu Sabah Bağda Erken Gül Açtı Sen Gülerken
17 - Zeki Müren - Telgrafın Tellerine Kuşlar mı Konar
18 - Zeki Müren - Ay Doğar Sini Sini Sevmişim Birisini

Albüm 320 Kbps kalitesinde orijinal CDRiptir.
Bundan 23 yıl önce kaybettiğimiz, Türkiye'nin gelmiş geçmiş en büyük sanatçılarından Zeki Müren'in,
çoğu bugüne kadar yayınlanmamış eserlerinden oluşan 'Bir Zamanlar' albümü Z Müzik etiketiyle dinleyicilerle buluşuyor...


 

Daha hızlı indirmek için turbobit premium almanızı tavsiye ediyoruz.

...Teşekkürü Unutmayınız Lütfen...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder