10 Ağustos 2019 Cumartesi

Hadise - Geliyorum Yanına (2019) Albüm İndir Sözleri

Hadise - Geliyorum Yanına (2019) Albüm İndir Sözleri



01. Geliyorum Yanına
Söz - Müzik: Gülşen Çolakoğlu
Düzenleme: Ozan Çolakoğlu

Sözleri:

Macerayı kapıma getiriyorum,
Çok tutar bu film ve başrolde yine adım
Tam bir kahraman kesiliyorum
Düşünce aşka, kurusun tabiatım

Yaklaştığında yaz geliyor
Ne kadar abartsam da az geliyor
İşlemez bana uzakta oluşun
Şimdi onlar düşünsün, geliyorum yanına

Kop kop kop kop, sabahlara kadar
Keyfimiz gıcır, e olsun o kadar
Yakalarım geceleri, söndürürüm de
Ayıpsın, bir üflememe bakar

Kop kop kop kop, sabahlara kadar
Keyfimiz gıcır, e olsun o kadar
Yazarız adımızı bütün sahillere
Kaçılın, çok dar bize buralar…

Orijinal albümdür. Yaza damgasını vuracak şarkı Flac ve 320 Kbps mp3 kalitesiyle tek linkde!
 

Premium Üyelik alarak daha hızlı ve reklamsız indirebilirsiniz.

...Lütfen Teşekkür Edelim...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder