13 Nisan 2019 Cumartesi

Spotify - Unutulmaz 80'ler Türkçe Nostalji Albüm İndir

Spotify - Unutulmaz 80'ler Türkçe Nostalji Albüm İndir


Spotify - Türkçe Unutulmaz 80'ler Nostalji Albüm İndir

01. Nilüfer - Aşk Kitabı
02. Sibel Sezal - Bu Kalp Seni Unutur mu?
03. Nilüfer - Ta Uzak Yollardan
04. Erkin Koray - Çöpçüler
05. Sezen Aksu - Tükeneceğiz
06. Nazan Öncel - Damarımda Kanımsın
07. İlhan İrem - Konuşamıyorum (Sazlıklardan Havalanan)
08. MFÖ - Yalnızlık Ömür Boyu
09. Nükhet Duru - Melankoli
10. Nilüfer - Kar Taneleri
11. Zeki Müren - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
12. Asu Maralman - Bağrı Yanık Dostlara
13. Ümit Besen - Nikah Masası
14. Nilüfer - Seni Beklerim Öptüğüm Yerde
15. Müslüm Gürses - Mutlu Ol Yeter
16. Nilüfer - Erkekler Ağlamaz
17. Sezen Aksu - Git...
18. Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacım
19. Hümeyra - Sevdim Seni Bir Kere
20. Barış Manço - Gönül Ferman Dinlemiyor
21. Erkin Koray - Öyle Bir Geçer
22. Ahmet Kaya - Şafak Türküsü
23. Nur Yoldas - Sultan-ı Yegah
24. Cem Karaca - Ceviz Ağacı
25. MFÖ - Ele Güne Karşı

26. Ajda Pekkan - Düşünme Hiç
27. Erol Evgin - Söyle Canım
28. Özdemir Erdoğan - Küçük Bir Aşk Masalı
29. Alpay - Fabrika Kızı
30. Barış Manço - Alla Beni Pulla Beni
31. Yeni Türkü - Yağmurun Elleri
32. Fikret Kızılok - Yeter Ki
33. Ahmet Kaya - Hani Benim Gençliğim
34. Nazan Şoray - Hal Hal
35. İlhan İrem - İşte Hayat (Sensiz de Yaşanıyor)
36. Ümit Besen - Alışmak Sevmekten Zor
37. Ajda Pekkan - Bir Günah Gibi
38. Ezginin Günlügü - Seni Düşünmek Güzel Şey
39. Cahit Berkay - Çiçek Abbas
40. Orhan Gencebay - Ya Evde Yoksan
41. Sezen Aksu - Bu Gece
42. Yeni Türkü - Destina
43. Nükhet Duru - Seninle
44. Nebahat Çehre - Büklüm Büklüm
45. Cumhur - Sen Aslı'dan da Güzelsin
46. Doğan Canku - Gecelerim
47. Nil Burak - Boş Vere Boş Vere
48. Zerrin Özer - Son Mektup
49. Ajda Pekkan - Güneş Yorgun
50. Müslüm Gürses - Unutamadım - Kaç Kadeh Kırıldı
51. İbrahim Tatlıses - Bir Kulunu Çok Sevdim
52. Kamuran Akkor - Bekleyenim Var
 

Daha hızlı indirmek için premium üyelik tavsiye ediyoruz.

...Keyifli Dinlemeler Dileriz...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder