26 Haziran 2017 Pazartesi

Karışık En İyi Seçme Türküler (2017) Türkü Albüm İndir

Karışık En İyi Seçme Türküler (2017) Türkü Albüm İndir


Karışık En İyi Seçme Türküler (2017) Türkü Albüm İndir Dinle Paylaş

01 - Grup Abdal - Şifa İstemem Balından
02 - Gülay - Sezenler Olmuş
03 - Arif Sağ & Belkıs Akkale - Seher Yıldızı
04 - Ali Asker - İlkay Akkaya - Şu Metris'in Önü
05 - Sibel Pamuk - Geceler Yarim Oldu
06 - Sevcan Orhan - Gurbeti Benmi Yarattım
07 - Engin Nurşani - Selda Bagcan - Ya Beni de Götür
08 - Destanlaşan Türküler - Niye Çattın Kaşlarını
09 - Eklemedir Koca Konak
10 - Grup Kızılırmak & İlkay Akkaya - Ah Sensiz
11 - Nurettin Rençber - Aşk Sana Benzer
12 - Neşet Ertaş - Gönül Dağı
13 - Müslüm Gürses - Şu Dağlarda Kar Olsaydım
14 - Alişan - Kınıfır Bedreng Olur
15 - Fatih Kısaparmak - Karadır Kaşların
16 - Beyaz Giyme - Huseyin Turan
17 - Deniz Seki - Zülüf
18 - Kazım Koyuncu - Koyverdin Gittin Beni
19 - Ahmet Yılmaz - Haydar Haydar
20 - Abidin Biter - Bir Değil Yarem
21 - Zara - Eledim Eledim
22 - Kıvırcık Ali & Arzu Şahin - Oy Gülüm
23 - Efe ve Gülay Sezer - Evlerinin Önü Mersin
24 - Destanlaşan Türküler - Fincanin Etrafi
25 - İbrahim Sadri - Yalnızlık Kımıldar
26 - Kazancı Bedih - Kara Tren
27 - Burçin - Türkmen Gelini
28 - Oğuz Aksaç - Düz Dara (Adıyaman)
29 - Musa Eroğlu - Yine Karlar Yağdı Gönül Dağıma
30 - Aşık Mahsuni Şerif - Gel Gizli Gizli
31 - Aşık Veysel - Dostlar Beni Hatırlasın
32 - Eşref Vakti - Ben Sana Aldanamam Yarim
33 - Kazım Koyuncu Şevval Sam - Ben Seni Sevdiğimi
34 - Nurettin Rençber - Söyle Sunam
35 - İhsan Güvenç - Açma Zülüflerin
36 - Seyfi Yerlikaya - Geçer Aylar
37 - Orhan Hakalmaz - Gurbette Ömrüm Geçecek
38 - Bedia Akarturk - Gayri Dayanamam
39 - Anonim Türküler - Dost Bildigim Ele Döndü
40 - Erkan Oğur - Yüce Dağ Başında
41 - Grup Abdal - Dün Gece Seyrim İçinde
42 - Hasret Gültekin - Böyle Olur Mu
43 - Sibel Pamuk - Leyli Leyli
44 - Sabahat Akkiraz - Pahalılık Alev Gömlek
45 - Tayfun Talipoğlu - Lokman Hekimin Sev Dediği
46 - Kıvırcık Ali - Oy Gülüm
47 - Kubat -Telli Turnam
48 - Mine Koşan - Eledim
49 - Neşet Ertaş - Ah Yalan Dünya
50 - Musa Eroğlu - Dost Yüzün Gördükçe
51 - Destanlaşan Türküler - Kırmızı Gül Demet Demet
52 - Zara - Değmen Benim Gönlüme
53 - Erkan Oğur - Eski Tüfek
54 - Oğuz Aksaç - Mektebin Bacaları
55 - Grup Abdal - Altın Yüzüğüm Kırıldı
56 - Burçin Birben - Gurbet
57 - Hilmi Yarayıcı - Memleketim Ve Sen
58 - Mazlum Cimen  - Yarim Icin Ölüyorum
59 - Orhan Hakalmaz - Bir Ay Doğar
60 - Selda Bağcan - Dön Gel Birtanem
61 - Ozan Manas - Bir Çaya Bir Sigaraya
62 - Anonim - Sunayi Deli Gönül
63 - Sevcan Orhan - Daha Senden Gayrı Aşık mı Yoktur
64 - Neşet Ertaş - Yazımı Kışa Çevirdin
65 - Bir Firtina Tuttu Bizi (Zara & Ekrem Düzgünoglu)
66 - Orhan Hakalmaz - Şu Kışlanın Kapısına
67 - Türkü - Diyar Diyar
68 - Abidin Biter - Beheycan
69 - Ali Kırca - Kırmızı Gül Demet Demet
70 - Anonim - Havada Bulut Yok
71 - Hülya Bozkaya - Bul Getir
72 - Jale Parıltı  - Gönül Dağı
73 - Musa Eroglu - Gitme Turnam
74 - Arzu - Kömür Gözlüm
75 - Orhan Hakalmaz - Ne Sen Beni Unut Ne de Ben Seni
76 - Onur Şan - Ayrılık Ateşten Bir Ok
77 - Grup Abdal - Kirpiğin Kaşına Değdiği Zaman
78 - Yavuz Bingöl - Yar Demedim
79 - Yıldız Tilbe - Sunam
80 - Zara - Beyaz Giyme Toz Olur
81 - Yavuz Bingöl - Turnalara Tutunda Gel
82 - Fatih Kisaparmak - Neyleyim Köşkü
83 - Ilkay Akkaya - Mevlam Bir Cok Dert Vermis
84 - Gülşen Kutlu - Unutursun Mihribanım
85 - Güler Duman & Özlem Özdil - Hani Yaylam
86 - Erzincan Türküsü - Yeşil Ördek Gibi
87 - Ender Balkır - Kar Mı Yağmış Şu Harputun Başına
88 - Yavuz Bingol - Sarı Gelin
89 - Mazlum Çimen - Feryadı İsyan
90 - Gülay - Ağlatma Gelemem
91 - Hüzün - Akşamlar Çökünce
92 - Musa Eroglu - Mihriban
93 - Neşet Ertaş - Sevda Olmasaydı
94 - Sürgün Sevdam - Özcan Ture & Kıvırcık Ali
95 - Orhan Hakalmaz - Kara Tren
96 - Yılmaz Erdoğan - Ben Yandım (Şiir)
97 - Seydi - Ben Melamet Hırkasını (Haydar)
98 - Yaşar - Az Bana Gönder
99 - Grup Abdal - Şemsiyemin Ucu Kare
100 - Soner Olgun - Nazende Sevgilim


Günümüz Türkiyesinde En Çok Dinlenen Beğenilen Türkülerden Özel Olarak Derlenmiş Olup, Türkü Kaliteleri Yüksek Tutulmaya Çalışılmıştır. İndirme Linkleri Aşağıda Olup Reklamsız ve Şifresizdir.
 



 
BEKLEMEDEN, REKLAMSIZ, SON HIZDA İNDİRME YAPMAK İÇİN TURBOBIT PREMİUM VEYA UPLOADED PREMIUM ALABİLİRSİNİZ!!!
TURBOBIT PREMIUMU SMS İLE ALIP BEKLEMEDEN İNDİRMEK İÇİN "turbonet30" YAZIP "7979"a KISA MSJ ATABİLİRSİNİZ. KREDİ KARTI VEYA DİĞER PREMİUM ALIM YÖNTEMLERİ İÇİN AŞAĞIDAKİ LİNKLERE TIKLAYABİLİRSİNİZ.
 


...Bir Teşekkür Yeterli...

4 yorum :