12 Mayıs 2017 Cuma

İclal Aydın - Unutursun (2017) Full Albüm İndir

İclal Aydın - Unutursun (2017) Full Albüm İndir



İclal Aydın - Unutursun (2017) Full Albüm İndir

01. Gün Gelir de - Unutursun Diye (feat. Cihan Mürtezaoğlu)
02. İkimize Kalan - Ayrılmalıyız Artık (feat. Gökçe Bekaroğlu)
03. O Eski Şarkı - Unutamam seni (feat. Koray Avcı)
04. Hiç Kimsenin - Altın Tasta Gül Kuruttum (feat. Ceren Çağatay)
05. Bir Servi Diktim - Şu Karşıki Dağda (feat. Mümin Sarıkaya)
06. Unutulan Sardunya - Kimseye Etmem Şikayet (Enstrümantal)
07. Solarken - Sarardım Ben Sarardım (feat. Rubato)
08. Yara - El Çek Tabip El Çek (feat. Ender Balkır)
09. Nişan - Yüce Dağ Başında (Enstrümantal)
10. Elveda Toprağım - Çanakkale Türküsü (feat. Cem Adrian)
11. Bir Cihan Kafes - Bölemedim Felek ile Kozumu (feat. Gökçe Kılınçer)
12. Göç - Çubuğum Yok (Enstrümantal)

Kimi bir madalya gibi taşır yara izini... Kimi de teninde yeni yaralar açarsa, eskisini unutup herkese unutturabileceğini düşünür. Oysa zaman her işi tek hamlede yapabilen büyük bir kahraman.


Unutursun’un kahramanlarına ses veren, hayatın acılarını sevincine dönüştürmüş şarkılar, İclal Aydın’ın şiirsel metinleriyle birlikte sizlerle dijital platformlarda. İclal Aydın'ın geçtiğimiz günlerde yayımlanan romanıyla aynı adı taşıyan "Unutursun" albümü DokuzSekiz Müzik yapımcılığında sizlere tavsiyedir.

320 Kbps Kalitesinde Orjinal CD den Riplenmiştir.
 


 
TURBOBİT PREMİUM VE UPLOADED.NET PREMIUM TARAFIMIZCA TAVSİYE EDİLİR. SON HIZDA TÜM PAYLAŞIMLARI REKLAMSIZ BEKLEMEDEN İNDİRİN
TURBOBIT PREMIUM SMS İLE ALIP BEKLEMEDEN İNDİRMEK İÇİN "turbonet30" YAZIP "7979"a KISA MSJ ATABİLİRSİNİZ. KREDİ KARTI VEYA DİĞER YÖNTEMLERLE PREMİUM AŞAĞIDAKİ LİNKLERDEDİR.
 


...Teşekkürü Unutmayalım Lütfen...

1 yorum :