25 Mart 2017 Cumartesi

Ferman Akgül - Yürüyorum İçimde (2017) Full Albüm İndir

Ferman Akgül - Yürüyorum İçimde (2017) Full Albüm İndir



Ferman Akgül - Yürüyorum İçimde (2017) Full Albüm İndir Download

01. Açılış
02. Tütsü
03. Yürüyorum İçimde
04. Düş Sırtında (feat. İskender Paydaş)
05. Pişmanım
06. Her Cennet
07. Kalbimin Zindanları
08. Bana Gel
09. İstemem Söz Sevmeni
10. Aşık Uyandım
11. Anlatacağım Tanrıma


Ferman Akgül’ün “Kendi içsel yolculuğumu anlattım.” şeklinde nitelendirdiği ilk solo albümü “Yürüyorum İçimde” müzikseverlerin karşısında! Albüm, 06 Records işbirliği ile EMI – Universal Müzik Türkiye etiketiyle karşınızda. Ferman Akgül albümünü şöyle anlatıyor; “Bu albüm, kararlarını kendim verdiğim ve öncelikle kendim için yaptığım ilk çalışma. Eğrisiyle doğrusuyla benim albümüm. O yüzden paylaşmaktan çok mutluyum.  Akustik enstrumanlar ağırlıklı olarak, abartılı aranjmanlara gitmeden orta tempo giden güzel bir yol albümü yaptım. Tarzını soracak olursanız ben “alternatif pop” demeyi tercih ediyorum.”
 



TURBOBİT PREMİUM VE UPLOADED.NET PREMIUM TARAFIMIZCA TAVSİYE EDİLİR. SON HIZDA TÜM PAYLAŞIMLARI REKLAMSIZ BEKLEMEDEN İNDİRİN
TURBOBIT PREMIUM SMS İLE ALIP BEKLEMEDEN İNDİRMEK İÇİN "turbonet30" YAZIP "7979"a KISA MSJ ATABİLİRSİNİZ. KREDİ KARTI VEYA DİĞER YÖNTEMLERLE PREMİUM AŞAĞIDAKİ LİNKLERDEDİR.
 


...Teşekkürü Unutmayalım Lütfen...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder